Off Glass lyrics

Lyrics
Lyrics New Lyrics Popular Lyrics Song Meanings Submit Contact Us Partners Logout MY ACCOUNT
     Lyrics | New Lyrics | Artists: N | Nelly lyrics | Off Glass lyrics

 

We have updated Nelly Off Glass lyrics on Saturday December 16, 2017. If you would like to submit any corrections to Off Glass song lyrics, please use our contact form.





Nelly Off Glass lyrics


phone left Send "Off Glass" Ringtone to your Cellphone right

Nelly Off Glass video

This content requires the Adobe Flash Player.
Get Adobe Flash player
Get Flash


phone left Send "Off Glass" Ringtone to your Cellphone right
[Deuce Poppito]
Lil momma you off glass

[Trina]
Uh, uh, uh, uh
I know you like the way I shake that, drop that
Cock back, make the pussy pop back
Fuck a nigga in a Benz with the top back
If you lyin on your dick, nigga stop that
You wanna fuck me for free, nigga freeze that
Show me where them D's at, lil momma needs that
I need a nigga who gonna lick on the clit
Who gonna pay all my bills
Who gonna trick on the rent

[Deuce Poppito]
Well damn lil momma, can you swallow my dick?
Can you keep that pussy poppin like a bottle of Cris?

[Trina]
Hell yeah cause you know lil momma about it for sure
Cause off glass is my motto, my motto

[Trina and Deuce Poppito]
If you got plenty cash, in your Chanel bag, baby you off glass
Ah-hah, lil' mama you off glass
If you a high priced bitch with that ice round your wrist, you off glass
Ah-hah, lil' mama you off glass
And when your back in the club and pop that pussy for them thugs,
Lil' mama You off glass
Ah-hah, lil' mama you off glass
And when you gettin plenty bread and got that fire, you off glass
Ah-hah, lil' mama you off glass

[Deuce Poppito]
Lil momma got in goin on like the candy and chrome
Off glass in cut with no panties on
I don't know lil momma, it's just somethin about ya
That make a nigga wanna fuck the dog shit out ya
Do your thing lil momma go in twerk it bitch
When Deuce Poppito see what you workin with
In that see-thru shit with your nipples hard
That shit gotta nigga dick triple hard

[Trina]
Yeah I know playboy
It's just somethin about me
It take a real nigga to bring the freak up out me
Turn out the lights and slip up out me
Ain't nann size dick you could keep out me

[Deuce Poppito]
Well damn lil momma, can you swallow my dick?
Can you keep that pussy poppin like a bottle of Cris?

[Trina]
Hell yeah cause you know lil momma about it for sure
Cause off glass is my motto, my motto

[Trina and Deuce Poppito]
If you got plenty cash, in your Chanel bag, baby you off glass
Ah-hah, lil' mama you off glass
If you a high priced bitch with that ice round your wrist, you off glass
Ah-hah, lil' mama you off glass
And when your back in the club and pop that pussy for them thugs,
Lil' mama You off glass
Ah-hah, lil' mama you off glass
And when you gettin plenty bread and got that fire, you off glass
Ah-hah, lil' mama you off glass

[Trina]
I know you like the way I bounce that, strip that, flip back
Make the pussy drip back
Niggas cryin like they broke, I ain't with that
You better break a bitch off like a kit-kat
I know you like the way lil momma mack work, your stack worth it
I'mma fuck you till your back hurt
I'm gettin grands hoe, you don't know nann hoe
That'll stay fitted down to the sandals
I know you like the way I throw that, slang that
In MI, that's where I got my game at
I'm Da Baddest Bitch, can't nothin' change that?
Every nigga that I fucked, they done came back

[Deuce Poppito]
Well damn lil momma, can you swallow my dick?
Can you keep that pussy poppin like a bottle of Cris?

[Trina]
Hell yeah cause you know lil momma about it for sure
Cause off glass is my motto, my motto

[Trina and Deuce Poppito]
If you got plenty cash, in your Chanel bag, baby you off glass
Ah-hah, lil' mama you off glass
If you a high priced bitch with that ice round your wrist, you off glass
Ah-hah, lil' mama you off glass
And when your back in the club and pop that pussy for them thugs,
Lil' mama You off glass
Ah-hah, lil' mama you off glass
And when you gettin plenty bread and got that fire, you off glass
Ah-hah, lil' mama you off glass
If you got plenty cash, in your Chanel bag, baby you off glass
Ah-hah, lil' mama you off glass
If you a high priced bitch with that ice round your wrist, you off glass
Ah-hah, lil' mama you off glass
And when your back in the club and pop that pussy for them thugs,
Lil' mama You off glass
Ah-hah, lil' mama you off glass
And when you gettin plenty bread and got that fire, you off glass
Ah-hah, lil' mama you off glass
phone left Send "Off Glass" Ringtone to your Cellphone right

  Other lyrics by Nelly
    All Night Long lyrics
    Body On Me lyrics
    Groovin' Tonight lyrics
    In The Store lyrics
    Iz U lyrics
    My Place lyrics
    Paradise lyrics
    S.t.l. lyrics
    Welcome To America lyrics
    Work It Feat. J. Timberlake lyrics
    E. I. (the Tipdrill Remix) (feat. The St. Lunatics) lyrics
    Don't It Feel Good lyrics
    The Champ lyrics
    Ciroc & Simply Lemonade lyrics




 

Copyright Burbler.com 2006-2012.
These Nelly Off Glass lyrics are provided by the Burbler Lyrics team. If you found this page, you found what we believe is the correct Off Glass lyrics. However, if you find any inacccuracies in Off Glass lyrics, please let us know! We do everything in our musical power to provide the most accurate Nelly Off Glass song lyrics.