Can't Nobody Hold Me Down lyrics

Lyrics
Lyrics New Lyrics Popular Lyrics Song Meanings Submit Contact Us Partners Login Sign Up
     Lyrics | New Lyrics | Artists: P | P. Diddy (puff Daddy) lyrics | Can't Nobody Hold Me Down lyrics

 

We have updated P. Diddy (puff Daddy) Can't Nobody Hold Me Down lyrics on Sunday April 20, 2014. If you would like to submit any corrections to Can't Nobody Hold Me Down song lyrics, please use our contact form.





P. Diddy (puff Daddy) Can't Nobody Hold Me Down lyrics


phone left Send "Can't Nobody Hold Me Down" Ringtone to your Cellphone right

P. Diddy (puff Daddy) Can't Nobody Hold Me Down video

This content requires the Adobe Flash Player.
Get Adobe Flash player
Get Flash


phone left Send "Can't Nobody Hold Me Down" Ringtone to your Cellphone right
(Puff) Bad Boy... we ain't gon' stop

Verse One: Mase

Now with Sean on the hot track, melt like it's hot wax
Put it out, all the stores, bet you could shop that (that's right)
Leave a nigga with a hot hat, fronting like
Bad Boy ain't got tracks (nigga stop that)
There's no guy slicker than this young fly nigga
Nickel-nine nigga, floss you die quicker (uh-huh)
This fed time outta town pie flipper
Turn Cristal into a Crooked I sipper
Everbody want to be fast, see the cash
Fuck around they weak staff, get a heat rash
Anything in Bad Boy way we smash (we smash)
Hundred G stash, push a bulletproof E-Class (ehehe)
I'm through with bein a player and a baller
Just want me one bad bitch so I can spoil her
Mase wanna be the one you respect, even when you're vexed
Rock Versace silks over spilled brunette
Got green never seen so you suck my jewels
Clutch my uz', anything I touch I bruise
Puff make his own laws, nigga fuck your rules (that's right)
Goodfellas, you know you can't touch us dudes

[Puff] Don't push us, cause we're close to the, edge
[Puff] We're tryin, not to lose our heads, a-hah hah hah hah

Verse Two: Mase

Broken glass everywhere *glass shatters*
if it ain't about the money, Puff, I just don't care (that's right)
I'm that Goodfella fly guy, sometimes wiseguys
Spend time in H-A-W-A-I-I
(Mase can you please stop smoking lah lah?)
Puff why try? I'm a thug, I'ma die high
I be out in Jersey, puffin Hershey
Brothers ain't worthy to rock my derby
Though I'm never drugged, I'm the venom in the club, G
Though I know the thug be wantin to slug me (uh-huh)
Could it be I move as smoove as Bugsy? (yeah)
Or be at the bar with too much bubbly? (c'mon)
Yo I think it must be the girls want to lust me
Or is it simply the girls just love me
Brothers wanna: rock the Rolls, rock my clothes
Rock my ice, pull out Glocks, stop my life (uhh)
I'm like, "Damn, how these niggaz got they trust?
Used to be my man, how you gonna plot on my wife?"
Do you think you snake me, cause they hate me?
Or he got his Ph.D; Player Hater's Degree? (Ahaha!)

Chorus: Mase, Puff Daddy

[Mase] Can't nobody take my pride
[Puff] Uh-uh, uh-uh
[Mase] Can't nobody hold me down... ohh no
[Mase] I got to keep on movin

Verse Three: Mase

Quit that! (uh-huh) You a big cat? (yeah)
Where your chicks at? (yeah) Where your whips at? (where dey at?)
Wherever you get stacks, I'ma fix that
Everything that's big dreams, I did that (that's right)
Don't knock me cause you're boring
I'm record sales soaring (*whistling*) straight touring
Simply a lot of men be wantin to hear me
cause their words just don't offend me (uh-uh, uh-uh)
We spend cheese, in the West Indies
Then come home to plenty cream Bentleys (ahehe)
You name it, I could claim it
Young, black, and famous, with money hangin out the anus
And when you need a hit, who you go and get? (who?)
Bet against us? (Not a sure bet)
We make hits that'll rearrange your whole set (that's right)
and got a Benz that I ain't even drove yet

[Mase] Don't push us, cause we're close to the, edge
[Mase] We're tryin, not to, lose our heads, a-hah-hah-hah-hah

[Mase] I get the feeling sometime, that make me wonder
[Mase] Why you wanna take us under
[Puff] Why you wanna take us under
(repeat 2X)

Chorus: repeat to fade

phone left Send "Can't Nobody Hold Me Down" Ringtone to your Cellphone right

  Other lyrics by P. Diddy (puff Daddy)
    Been Around The World lyrics
    Claim My Place (interlude) lyrics
    I Need A Girl (part One) lyrics
    I Need A Girl (part Two) lyrics
    It's All About The Benjamins (remix) lyrics
    No Way Out (intro) lyrics
    Pain lyrics
    Roll With Me lyrics
    Tell Me lyrics
    The Last Song lyrics
    Through The Pain (she Told Me) lyrics
    If I Should Die Tonight (interlude) lyrics




 

Copyright Burbler.com 2006-2012.
These P. Diddy (puff Daddy) Can't Nobody Hold Me Down lyrics are provided by the Burbler Lyrics team. If you found this page, you found what we believe is the correct Can't Nobody Hold Me Down lyrics. However, if you find any inacccuracies in Can't Nobody Hold Me Down lyrics, please let us know! We do everything in our musical power to provide the most accurate P. Diddy (puff Daddy) Can't Nobody Hold Me Down song lyrics.